《凡事都有可能Nothing is impossible》


約書雅樂團曾晨恩演唱版

 

我活著不是憑眼見
我活著不是憑感覺

我深知主祢與我同在
在祢絕沒有難成的事

有祢我能成就一切
能成就一切
因祢賜我力量 凡事都有可能
有祢瞎眼能看見
生命能改變
我憑信心而活 凡事都有可能

我相信 我相信
我相信 我相信耶穌


      *-。-。-。-。-。- ܤI ♥ GoD ੴ-。-。-。-。-。-*

CHC華文堂現場敬拜版

 


      *-。-。-。-。-。- ܤI ♥ GoD ੴ-。-。-。-。-。-*

英文原唱現場版

 

真是熱血!^口^一起來唱!


Through You I can do anything
I can do all things
'Cause it's You who gives me strength
Nothing is impossible
Through You blind eyes are open
Strongholds are broken
I am living by faith

Nothing is impossible
I'm not gonna live by what I see
I'm not gonna live by what I feel
Deep down I know that You're here with me
And I know that You can do anything
I believe, I believe
I believe, I believe in you
 
 
 
✿ 米拉‧ⓜⓘⓡⓐ ✿

arrow
arrow

    米拉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()